Egzersiz yaparken ve günlük yaşamda daha fazla kalori yakmanın 8 yolu

Rate this post

Amacınız kilo vermekse, bunun için ikili “dengeli beslenme planı ve egzersiz”den çok daha etkili bir yol bulamadığınızı kabul edin. Bununla birlikte, bazı taktikler vücudunuzun daha fazla kalori yakmasına neden olabilir ve hedefinizi kolaylaştırmak için biraz baskı yapabilir. Aşağıda, egzersiz yapma isteğinizi artırmanıza, yorgunluk hissini azaltmanıza ve egzersiz boyunca ve sonrasında metabolik hızınızı hızlandırmanıza yardımcı olacak çalışmaların yanı sıra profesyonel öneriler topladık. Egzersiz yaparken telaşlı şarkılara dikkat etmek, kalori yakmanızı yaklaşık %20 artırabilir. Egzersiz yaparken ve günlük yaşamda daha fazla kalori yakmanın 8 yoluEn azından öğretmen Kostas Karageorghis’in yanı sıra İngiltere eyaletindeki Brunel Üniversitesi’ndeki araştırma grubu da bu. Araştırmalarında, doğru müzik seçiminin yorgunluğu engelleme, canlılığı artırma ve spor aktiviteleri sırasında faaliyetlerinin entegre ritmini korumaya yardımcı olma yeteneğine sahip olduğunu kabul ettiler. Yani, mükemmel bir çalma listesi, eğitimde en uygun seviyeye ulaşmak için ihtiyacınız olan neşeyi de sağlar. Egzersizden sonra, aynı bilim adamları daha yavaş bir yola yatırım yapmaya değer olduğunu iddia ediyorlar. Bu nedenle, rahatlayın ve rec sürecini geliştirmek sonunda.

Ağırlık ile egzersizlere yatırım yapın.

Demir çekmeyi ve zamanınızın çoğunu spor salonunda kardiyo egzersizlerinde geçirmeyi sevmiyor musunuz? Muhtemelen bu zayıflama için en iyi alternatif değildir.

Ağırlık ile egzersizlere yatırım yapın.Koşu, bisiklete binme ve Eliptik egzersizler gibi kardiyo egzersizleri, ölçekte birkaç ekstra kilo vermenizi sağlamak için mükemmeldir, ancak yağsız kütlenin (Kas) ilerlemesine önemli ölçüde katkıda bulunmaz. Ve yağsız kütle kazanmak çok önemlidir, çünkü vücut kasları yağdan daha fazla tutmak için ekstra kalori harcar. “Tokluk eğitimi (ağırlıklar ile egzersizler) günlük güç harcamasını artırır.

Ayrıca çalışmalar, dayanıklılık eğitimini aerobik ile birleştirdiğinizde sonuçların daha iyi olduğunu göstermektedir. İzole aerobik çalışmıyor ” dedi. Bununla birlikte, dikkatli olun: Daha fazla kilo almaya başlar başlamaz, aralıktaki sayıları hatırlamamanız ve egzersiz sonuçlarınızı izlemek için bir mezura veya adipometre kullanmaya başlamanız çok önemli olabilir. Bunun nedeni, kasın yağdan daha ağır olmasıdır. Bu nedenle, vücudunuz hazır olabilir ve terazilerdeki ağırlık tam olarak aynı olabilir-ya da belki de yükselebilir.

Alkol çok su tüketin.

Paranızı “piyasadaki en iyi termojenik” arayışına yatırmadan önce, kantininizi kaç kez doldurduğunuza iyi bir göz atın-ve bu sadece egzersiz zamanı için değil! Hintli araştırmacılar aslında büyük hidrasyonun kalori harcamalarınızı artırmanın ve kilo vermenin püf noktalarından biri olabileceğini keşfettiler.

Alkol çok su tüketin.Journal of Life Sciences, Biology and Medicine dergisinde yayınlanan bir çalışmada, 50 obez kadın 8 hafta boyunca günlük kullanımdan 1,5 litre daha fazla su içti. Bu ek miktar, her biri birincil yemeklerden yarım saat önce tüketilmesi gereken 500 mL’lik üç bileşene bölünmüştür (kahvaltı, alm. São Paulo’daki demands Academic community’deki fiziksel eğitmen Leonardo Dos Santos Garcia’ya göre, Devre eğitimi kilo vermek isteyenler için iyi bir seçenek. “Vücudun tüm bölgelerini çalıştıran canlı ve hızlı egzersizler içeriyor ve kalp fiyatını yüksek tutması nedeniyle kalori yakmak için mükemmel” diye açıklıyor.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here